TwojAngielski - Darmowy kurs języka angielskiego angielskiego
TwojAngielski - Darmowy kurs języka angielskiego angielskiego
 TwojAngielski » Darmowy Kurs Angielskiego
Darmowy kurs języka angielskiegoIntensywny kurs języka angielskiegoRozszerzony kurs języka angielskiego
  DARMOWY KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Ten kurs jest nowy i rewolucyjny.

Przekażę Ci obszerną ilość materiału za pomocą serii e-maili z załącznikiem zawierającym treść poszczególnych lekcji.

Każda lekcja stworzona jest w formie konspektu z przypisami oraz omówieniem najważniejszej terminologii.

    E-mail:  
       Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

  SZCZEGÓŁY O DARMOWYM KURSIE ANGIELSKIEGO:

Racjonalne argumenty na TAK,
czyli co przemawia za kursem.


1. Udział w kursie jest całkowicie darmowy.

2. Uczysz się z bardzo dobrych materiałów.

3. Uczysz się tylko wtedy kiedy masz na to ochotę.

4. Systematycznie otrzymujesz wyczerpujące opracowania.

5. W każdej chwili możesz zrezygnować z kursu.

6. Otrzymasz świetny materiał do powtórek + dużo dodatkowych materiałów.

7. Nie będziesz ponosić żadnych kosztów za udział w tym kursie ani dzisiaj ani w przyszłości.

  ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY KURS ANGIELSKIEGO:

 

    E-mail:  
       Imię:


Zgadzam się z Polityką Prywatności


Darmowy kurs języka angielskiego - więcej opinii:

Według mnie kurs jest bardzo fajny. Łatwy przejrzysty i łatwo sie z niego uczyc lub
przypominac sobie wiadomosci. Fajnie ze został stworzony bo teraz w kazdej chwili
jesli czegos niewiem to wiem ze ma to pod reka i nie musze tego nigdzie szukac.

Kurs bardzo ciekawy, czekam na kolejne lekcje ;)
pozdrawiam

Sądzę iż bardzo fajnie opracowywujecie zarówno tematy z geografii jak i z angielskiego za co Wam serdeczniedziękuje i wogole gratuluję tych chęci i pracy w to włożonej. Oby więcej osób na tym skorzystało :) pozdrawiam i życze powodzenia w dalszej pracy i owocnych efektów. Marta

Witam P. Michale. Kurs z anielskiego jest bardzo ciekawy i w moim tempie.

Jestem bardzo zadowolona z kursu z języka angielskiego, bardzo mi
pomaga. Dzięki Karolina Lupa

Witam Cie Michale! musze przyznac ze kurs jest przygotowany bardzo starannie
i nie widze w nim jakis brakow, zwlaszcza ze jest on darmowy. powiem rowniez
ze choc ucze sie angielskiego od lat, zdecydowalem sie na ten kurs (fakt glownie z ciekawosci) ale nie jestem zawiedziony. za darmo, w prosty, wygodny i dostepny sposob moge zawsze cos przyswoic lub powtorzyc. moge zyczyc tylko powodzenia i podziekowac ze chce sie jeszcze komus robic cos bezinteresownie, by inni sie rozwijali. podrawiam serdecznie, Maciej. :)

Wasz kurs jest wspaniały.
-zaczynam nauke i kończe w/g mojego planu dziennego
-bardzo łatwy dostęp do wiadomości
-moim skromnym zdaniem materiał jest podany w taki sposób by każdy mógł dostosować
swoje tempo nauki

Bardzo Dziękuje !!! JESTEM ZADOWOLONY

Kurs mi sie bardzo podoba :D jest wszystko dokładnie poukładane. nie ma zbędnych
info co mi się podoba :D Wszystko znajduje się w jednym miejscu i nie trzeba szukać po książkach i podręcznikach jak co i kiedy trzeba zastosować:D dodatkowym plusem tego kursu jest to, że każdą lekcje moge opracować w terminie dla mnie wygodnym.
w sumie to możnaby było jeszcze przesyłać lekcje słowek poukładanych tematycznie.
ogólnie kurs mi się podoba i cieszę się ze biorę w nim udział :D Michalina

Witam, ogólnie kurs języka angielskiego bardzo mi się podoba - infirmacje przychodzące na
e-maila to super kompendium wiedzy. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze jakiegoś
materiału ćwiczeniowego, który pozwalałbym nową wiedzę utrwalić i lepiej zrozumieć.
Może macie w zanadrzu jakieś gotowe testy z kluczem rozwiązań ;)  pozdrawiam, Ela

Kurs jest ok. Tylko, że jestem już dawno po maturze, natomiast te lekcje świetnie
nadają się do powtówek. Pozdrawiam

witamtak jestem bardzo zadowolona z kursu, przy moim intesywnym życiu to dla mnie
idealne rozwiązanie. Sama decyduje kiedy siądę i sie pouczę, jest wszystko jasno
wyjaśnione i wytłumaczone. Dla zapracowanych ludzi takich jak ja to idealne rozwiązanie.
Dzięki za takie możliwości. pozdrawiam  Helena

Czesc Michal,

pytasz o moją opinie? Bardzo fajny pomysł uczenie się, polecam znajomym.
Prezentujecie lekcje w "zrozumily sposób". Narazie zbieram materiały, muszę
w końcu przysiąść :). Czy zamierzacie przesyłać np. testy? Podstawowe
rozmówki? Interesuje mnie dzał turystyczny i lotniczy. pozdrawiam, Ula

Witam. Uważam że ten kurs jest bardzo dobrze zaprojektowany. Wszystkie informacje są jasne i zrozumiałe. Bardzo dziękuje za to że mogę z niego korzystać. Pozdrawiam Marcin

Dziękuję za lekcje.Ten kurs napewno dużo mi pomaga w nauce języka angielskiego.Wiele
mogę się nauczyć,poszerzyć swoją wiedzę albo wiele rzeczy mogę sobie przypomnieć
dzięki temu kursowi.Wydaje mi się,że to był świetny pomysł i nie żałuję że zgodziłam
się na otrzymywanie tych darmowych lekcji.Pozdrawiam


Drogi Michale !
Kurs ten pomaga mi w codziennych trudnościach z językiem angielskim ,musze przyznać
ze moja nauczycielka od angielskiego jest zdumiona a zarazem zachwycona z mojej
poprawy.To niewiarygodne jak dużo dają te pojedyncze lekcje, lepiej już nie da się
wytłumaczyć. Serdecznie dziękuje, że mogę kozystać z tego darmowego kursu :)
pozdrawiam cieplutko ;) Iza

Witam Kurs jest bardzo przydatny, szczególnie dla mnie - osoby mającej
problemy z gramatyką języka angielskiego. Bardzo się cieszę, że udało mi się
zapisać na taki darmowy kurs :)

Wiec jest genialny :) strasnzie fajnie wytlumaczona gramatyka czarno na bialym:)
chcialam to umeiscic na waszej stronie ale nie wiem gdzie sie umieszcza opinie :)
pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Moja opinia na temat kursu?
Kurs jest świetny! I w dodatku darmowy.
Moja ocena w skali 1-10 wynosi: 10!

Z klasówki dostałam 5. Jestem bardzo zadowolona. Z angielskiego mam takiego
nauczyciela że mówi do nas tylko po angielsku. Wcześniej nic go praktycznie nie
rozumiałam. Teraz zaczyna być inaczej. Kurs jest rewelacyjny. Dziękuję Ci bardzo.
Z poważaniem Anna Nowak.

Kurs jest SUPER!!! Bardzo mi się podoba. Dzięki niemu nauczyłem się sporo nowych
rzeczy i przypomniałem sobie niektóre tematy. Oby więcej takich wspaniałych i co
najważniejsze darmowych kursów!!! Naprawde super !!!

Jeśli chodzi o opinie (moją) na temat kursu: jest on bardzo mi przydatny,
przypominam sobie wszystko to czego nauczyłam się będąc jeszcze w ogólniaku,
nie mam styczności z tym językiem na co dzień jedynie od święta np. wyjazdy
urlopowe za granice itp. Dlatego tez fajnie powtarza mi się ten materiał,
poza tym jest on przygotowany w bardzo przystępny sposób.

Materiały są dobrze opracowane,przejrzyste i zrozumiałe, dlatego łatwo jest mi się
uczyć.

Co tu jeszcze dodać, jestem zadowolona ;-)))))))))))))))
Dzięki wielkie, to wspaniały pomysł z codziennymi lekcjami.
Pozdrawiam gorąco Ania

Jestem bardzo z niego zadowolona ...
jutro właśnie mam z tego klasówkę i dzisiejsza lekcje jest dla mnie świetnym
przypomnieniem i jednocześnie powtórzeniem :D
Dziekuje ślicznie wystawiam ocenkę 6 :]

Witam serdecznie,
otrzymane od Państwa materiały do nauki angielskiego sa jak najbardziej ok. Ja
niestety nie znajduje czasu na systematyczna nauke ale w kazdej wolnej chwili ucze
sie :) Pozdrawiam Monika

Kurs naprawde sie przydaje!! jest super!!

Dobry Wieczór. Kurs angielskiego jest rewelacyjny. Bardzo mi się przydaje. Jutro mam
klasówkę z angielskiego i materiały które dostaję są mi bardzo przydatne. Jestem
bardzo zadowolona. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Z poważaniem Anna Nowak

Witam, jestem bardzo zadowolona z kursów pomagają mi nadrobić braki. Są
dla mnie zrozumiałe, jest dużo przykładów. Pozdrawiam Kamata

Witam! Bardzo podobają mi się lekcje z geografii jak i z angielskiego. Jest dużo
materiału i najpotrzebniesze informacje!!! Naprawde opłaca sie pobierać takie kursy.

Moja opinia na temat kursu jest bardzo pozytywna:) Zwykle nie mam czasu na powtórki
i wracanie do materiału wcześniejszego a kurs jest świetną formą właśnie takich
powtórek. Krótki a treściwy - to najważniejsze. Dziękuję, - Michasia
Pozdrawiam!!

Witaj Michale
Bardzo podoba mi się kurs angielskiego. Materiały, które otrzymuję od Ciebie
wprzejrzysty i prosty sposób przedstawiają gramatykę języka angielskiego.

A jaka będzie Twoja opinia, gdy się zapiszesz ?

    E-mail:  
       Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Bezpłatny kurs języka angielskiego
Opinie Kurs z geografii

" Lekcje angielskiego bardzo mi się podobały, w prosty i przejrzysty sposób przedstawiały gramatykę. Dzięki nim mogłem też pomóc córce w gimnazjum opanować gramatykę.
Pozdrawiam Darek "

" Sądzę iż to wspaniały pomysł i bardzo przydatny, bo przecież teraz mało kto ma pieniądze aby uczestniczyć w tego typu kursach. Gratuluje pomysłu i pozdrawiam :) "

" Witam serdecznie
Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że osiągnę dobre wyniki. Pozdrawiam serdecznie. Paulina"

" Witam!
Gramatyka tłumaczona jest dokładnie, w miarę jasno i zrozumiale. Jedyne czego mi brak to ćwiczenia do omawianego zagadnienia gramatycznego. Rozwiązując je z pewnością mógłbym sprawdzić czy dobrze zrozumiałem dany materiał, utrwalić zdobytą wiedzę. Wykucie, czy też wyuczenie się samych
reguł daje niewiele, aby naprawdę zrozumieć gramatykę trzeba ją jeszcze ćwiczyć na różnych zadaniach. Sądzę, że nie tylko mi brak ćwiczeń
przeszkadza, więc jeśli to możliwe to proszę o wprowadzenie ich do każdej
lekcji. Pozdrawiam! "